diff --git a/src/SMESHGUI/SMESHGUI.cxx b/src/SMESHGUI/SMESHGUI.cxx index bf3c50270..e8c832b83 100644 --- a/src/SMESHGUI/SMESHGUI.cxx +++ b/src/SMESHGUI/SMESHGUI.cxx @@ -690,6 +690,8 @@ anActor->SetNodeColor( aColor.R, aColor.G, aColor.B ); else if( aGroupObject->GetType() == SMESH::EDGE ) anActor->SetEdgeColor( aColor.R, aColor.G, aColor.B ); + else if( aGroupObject->GetType() == SMESH::ELEM0D ) + anActor->Set0DColor( aColor.R, aColor.G, aColor.B ); else anActor->SetSufaceColor( aColor.R, aColor.G, aColor.B ); } diff --git a/src/SMESHGUI/SMESHGUI_VTKUtils.cxx b/src/SMESHGUI/SMESHGUI_VTKUtils.cxx index 7b5db1430..ba884ff79 100644 --- a/src/SMESHGUI/SMESHGUI_VTKUtils.cxx +++ b/src/SMESHGUI/SMESHGUI_VTKUtils.cxx @@ -594,6 +594,8 @@ namespace SMESH anActor->SetNodeColor( aColor.R, aColor.G, aColor.B ); else if( aGroup->GetType() == SMESH::EDGE ) anActor->SetEdgeColor( aColor.R, aColor.G, aColor.B ); + else if( aGroup->GetType() == SMESH::ELEM0D ) + anActor->Set0DColor( aColor.R, aColor.G, aColor.B ); else anActor->SetSufaceColor( aColor.R, aColor.G, aColor.B ); }